13 maj

den här bloggen börjar glömmas bort mer och mer. Hur ska vi någonsin kunna bli som blondinbella om trenden fortsätter så här? Tänk er när vi blir frågade till let's dance hela klassen pga vår populära blogg, då kommer ni inte ångra er att ni var aktiva skribenter.


idag var jag glad. Vi har klarat av massa jobbiga grejer den här terminen. Nu är nästan allt slut. Så var lycklig. Andra saker som kan glädje er denna vårdag är att vår klass har kontrollen i killer game. Det är inte så att ingen har försökt att krama klassens representanter utan våra talangfulla klasskamrater har klarat sig med våld, snabbhet och list. Det är värt en applåd. Dessutom har vi inte prov på måndag utan får istället några timmars erfarenheter av fågelexkursion i blodet.

 med vemod i hjärtat såg jag, blackebergs gymnasium en sista gång som sextonåring . Nu måste man komma ihåg att skriva att man är 17 år på alla papper och sånt är svårt!. Jag har ålderskris! Men paket är ju som tur är alltid roligt...

Imorgon ska vi till skogen. Det ska bli kul att sitta och gnida pinnar mot varandra i en timme för att få eld. Kanske får man vacker fågelsång på köpet. Ha inte på er mjukisbyxor för det ska inte jag ha och det vill jag inte vara ensam om.

david kan få en extra hälsning för att det är så synd om honom. arma barn.







med extremt vänliga hälsningar / katten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i förskott!! :D

2009-05-13 @ 15:55:05
Postat av: anonym

känner att det är mitt ansvar att tipsa om att ta med varm choklad till fågelexkursionen :) mysigaste uppgiften i hela ettan, njut!

2009-05-13 @ 16:50:06
Postat av: Stalkerboii

fågelexkursionen stördast ever! må tusen rabieshundar bita den personen i könsorganet samt trycka upp en stor vass påle genomborrad med spikar i dennes rektum, den som tvingar de stackars eleverna i Nv1a att utanför skoltid åka ut på djurgårn och fågelskåda! GE OSS FRITID, GÖR SÅNT UNDER LEKTIONSTID FFS!

2009-05-13 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0