Erik E

Hej hej!! Äntligen kollar jag till den mycket, mycket aktiva bloggen!!!
Har inget att skriva om men jag kan ju alltid flumma runt lite.
Hur kommer det sig att jag kollar bloggen för första gången nu? Efter så här lång tid? För att jag inte gillar klassen?
Neeee. Det är inte alls så. Klassen är super. Faktiskt tror jag att det är svårt att få bättre.
Varje gång jag trummar på tangentbordet med fingrarna och undrar vad jag ska göra, glömmer jag av nån anledning bort att det finns en blogg. Men nu kom jag ihåg det! =P
Tillfällena har varit många då jag varit ytterst nära att snubbla in här. För ungefär en månad sen frågade jag Nina snällt om hon kunde visa mig bloggen. Jag lyckades läsa ungefär halva första inlägget innan Nina tyckte något annat var viktigare och stängde sidan... tack för det!
Helt ärligt ska jag säga att jag inte läst så många inlägg nu heller. Känns inte så relevant att läsa 3 månader gamla inlägg... Ska vi inte ta och liva upp den lite? säger jag som är "da blogger"! Yeah right
Lovet närmar sig! Känns konstigt rastlöst nu när läxorna börjar bli färre. Får man tillåta sig att ha en dag helt fri från läxor? =P
Btw. Gillar Kattfajt! vitsigt värre


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bajsmannen, kom tillbaks!

2009-10-22 @ 12:39:50
Postat av: Anonym

bra initiativ:D

2009-10-22 @ 17:11:19
Postat av: Nina

tack så jätte mkt! du får mig att låta jättedum...

2009-10-22 @ 17:18:24
Postat av: emelie åååå

haha :D alla borde flumma runt lite tycker jag, då kan det här stället hållas intressant yay

2009-10-23 @ 11:13:18
Postat av: Anonym

haha aa bra :) det borde bli som förut med kiwifågeln och allt :P

2009-10-24 @ 16:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0