Innerst inne är jag snäll

För några dagar sen gjorde denna blogg ett litet dödsryck. För även om Emelie inte verkade gilla lilla Stalkerboiis härliga inlägg så fick jag mycket positiv kritik på många sätt. De få som på något sätt lyckades fatta vem jag är erkände jag naturligtvis för mot löftet att de inte skulle sprida hemligheten vidare. Eller, alla kan man ju inte lita på, men ganska många..



Nej ni, livet är för kort för att kastas bort. Sen känns det som om folk borde inse att bajs är naturligt, ungefär som Emelie idag försökte förklara att man borde dö naturligt. Fenomenala debatter på svenskan förresten. För samtidigt som Anders whinade på hans kassa betyg, Nadja var emot mord samt det svenska samhället, Markus sade emot sig själv och Simon lovordade världens äldsta yrke så satt undertecknad och hade det mysigt med sig själv. Det enda som fattades var möjligtvis popcorn.



Till sist så vill jag naturligtvis inte göra min fanclub besviken utan kommer naturligtvis att ha med en härlig mysbild. Jag vill ju inte göra någon besviken. Såååå naturligt.. 

Sköt om er tills nästa gång, om det nu blir nån nästa gång..
//Stalkerboii


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du måste fortsätta. Även om jag inte fattar vem du är.

2009-06-02 @ 15:17:28
Postat av: Anonym

Det här inlägget var myyyyycket bättre än det förra Stalkerboii :D fortsätt så men skippa de stora bajsbilderna för dig själv ;D

2009-06-02 @ 15:41:47
Postat av: Stalkerboii

Den här gången blev det hundbajs, vem vet vad det blir nästa gång? Gissa bajset is the shit!

2009-06-02 @ 16:54:40
Postat av: Tyvärr

Du är nog genomskådad lille vän...

2009-06-02 @ 17:49:05
Postat av: Gurkan.

Haha ett fenomenalt inlägg måste jag säga ;)

2009-06-02 @ 23:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0