Yey!

Hellu alla vackra klasskamrater!

Jag har faktiskt inte så speciellt mycket att säga men måste ju ändå skriva ett debutinlägg!

Eller JUSTE! För att denna extremt fina blogg ska fungera kom jag och Antis på några regler som vi berättade för några efterblivna killar i vår klass ... som inte skött sig, haha. Så jag tänkte dra dom för er alla:

1. INGEN FÅR RADERA BLOGGEN, haha ganska basic.
2. Det är inte tillåtet att ta bort något som läggs upp på bloggen, men då gäller det att de flesta inlägg/bilder/kommentarer inte är för taskiga.. (annars blir det väl kalabalik)
3. Man får vara anonym och ha påhittade alias när man skriver eller kommenterar, men man får INTE använda någon annans namn i klassen! That's to much.

Sen vet jag inte om det finns så mycket mer regler, förutom att jag tycker ALLA borde skriva i bloggen, annars blir det tooooo boring!

puuuuuuusss på er alla <3 // Master E

Kommentarer
Postat av: antis

du och jag är så kloka min vän

lyssna och lyd nu elever

2009-04-16 @ 17:25:01
URL: http://kompis.webblogg.se/
Postat av: The SCHEXIEST of them all!

Lite töntigt med regler kanske? Jag är mer rebelltypen..



//Schnopp

2009-04-16 @ 17:27:27
Postat av: Anus

Nejnej inte är det töntigt med regler inte, jag tror nämligen dom är gjorda för att vissa personer i vår klass kan ha en tendens att missbruka denna blogg.. Detta ska ju bli ett fint minne från vår klass när gymnasiet sedan är över!



// Fittan

2009-04-16 @ 17:32:42
Postat av: antis

precis.. så alla kanske ska chilla lite med svordomar och könsord?! :O tänk på att gunnel hör..

2009-04-16 @ 17:36:03
URL: http://kompis.webblogg.se/
Postat av: Rektumanal

Blir intressant att se vad som händer med bloggen. Nu lär det nog bli mer fota klassen framöver iaf. Puss på dig Anus!



//Köttblomman "Hilmolover" Svensson

2009-04-16 @ 17:38:42
Postat av: Anus

Ja men absolut nu är det phototime på G! Lite läskigt är det men bara man är vaksam så..

// Slembollen

2009-04-16 @ 17:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0