Pusisteis

Hola amigos här kommer min bloggdebut! Mina framgångar vad gäller historia arbetet står för tillfället stilla just nu. Jag antar jag inte är den enda med samma problem just nu.. Eller? ¯\(°_o)/¯. Kom just att tänka på att efter historia arbetet, svenska provet och nationella i språk så är det väl ändå relativt tomt? Vad vet jag brukar knappast vara den som har koll men lite positiva tankar skadar ju aldrig! Dagens dagens måste ändå vara Annas plötsliga tjut eller vad man nu vill kalla det haha. Bra jobbat Mathias fortsätt strypa/skrämma folk det upskattas ju verkligen!

Dr. Hanatewakusoshiseotadashiteriyakisuzukihondacivic signing out. Peace out, don't do drugs.

Kommentarer
Postat av: Empeli

haha lite confusing namn där med bara massa bilmärken? Who is you dude? :D

2009-04-21 @ 22:01:14
Postat av: Anonym

Vadå bra jobbat Mathias?!?!? Det var juh skitläskigt! Mathias, ställ dig i skamvrån...

2009-04-22 @ 11:40:52
Postat av: Anonym

Funkmasterpussy and mc ass

2009-04-22 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0