En härligt söndag!

YEEES för ca 35 minuter sen blev min dag räddad, AIK slog BP i derbyt idag med 3-2! (14.22) Ryktet går om att AIK's sista mål gjordes på övertid men huvudsaken är att målet räknades och BP förlorade deras första match!
SKÖN KÄNSLA säger jag bara! Det betyder också att tabellen åter igen förändras och AIK ligger just nu på tredje plats med 9 poäng (samma poäng som malmö 2a och helsingborg 1a).  Som sagt nu är jag jätteglad :D även fast tabellen kan förändras väldigt mycket,.. haha AIK's sista match spelas ju den 1/11 så man kanske inte ska ha för höga förväntningar ännu ;)  men jag är faktiskt nästan säker på att AIK kommer att vara det bästa sthlmslaget i årets allsvenska, sååå alla som inte är AIKare i klassen, SUG MIN TÅ (;

Sen kanske jag ska uppdatera er om något annat än fotboll t.ex. historiainlämningen! Just nu har jag skrivit ett stycke.. som jag själv inte riktigt fattar vad det handlar om, även fast jag själv har skrivit det. Är det för att jag är dum i huvudet eller bara har noll intresse för historia? Hoppas det går bättre för er andra än för mig iaf, för annars blir nog "HOA" inte så glader.

PUSS OCH PILL VART NI VILL!
// Emelie den lilla och mycket coola AIKaren


Kommentarer
Postat av: David

FAN VA NAAAAJS! AIK :D och på tal om historia har jag inte ens valt mitt land än ;)

2009-04-19 @ 15:50:45
URL: http://tegneborg.blogg.se/
Postat av: Erik

Va du där och kollade eller?

2009-04-19 @ 18:48:46
Postat av: antis

men blabllaaaaa vadå fotboll. (a) fast jag såg fakitiskt utvisningen och målet på tv! bra aik måste jag säga.



och vilken historia? va? jag förstår inte?!?!?!!?!? :O:O:O blä

2009-04-19 @ 18:55:25
URL: http://kompis.webblogg.se/
Postat av: Milli-Pilli-Snilli-Trilli

HAHA ja men det är bra där david och anna ;D

och Erik: nej jag va inte där, satt hemma med spänning och kollade på datan, hade nämligen en äcklig historia uppgift att börja med! (;

2009-04-19 @ 19:19:35
Postat av: Erik

Jag såg första halvlek 20 meter bort. Jag var nämligen där och spelade med min orkester innan matchen utanför arenan, och i halvlek, på planen. ^^

2009-04-19 @ 19:30:42
Postat av: emelie gissa?

BUA AIK! BUA AIK! HAHA, DJURGÅRDEN ÄR BÄÄÄST! DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,DJURGÅR'N,!! MOHAHAH!

2009-04-19 @ 19:51:34
Postat av: emelie

HAHA nej är det sant erik!

några kompisar till mig kollade på matchen, jag måste fråga om de såg en cooool snubbe stå och spela "nu vad fan du spelade" :D

2009-04-19 @ 19:52:45
Postat av: emelie

den enda ettriga djurgårdaren jag känner til i klassen är en tjej som jag stötte på i brommaplan igårkväll ;)

2009-04-19 @ 19:54:35
Postat av: emelie gissa ( samma person ) mohha

men emelie, jag såg inte dig igår?! Idiot, gissa nu emelie vem det är!

2009-04-19 @ 19:56:39
Postat av: Anonym

jaaa men jag trodde det va Klara.. eftersom jag inte vet någon anna djurgårdare i klassen, hur ska jag då kunna gissa ? (a)

2009-04-19 @ 20:00:30
Postat av: emelie gissa ( samma person ) mohha

men måste jag gå i din klass?! :O hahahahah!

2009-04-19 @ 20:01:27
Postat av: emelie

HAHAHAHA braaaaa där, för er andra som inte förstår så sitter jag och min syrra i vardagsrummet mittemot varandra med datorerna och jag visade henne vår blogg, självfallet är det hon som sitter och är den ettriga djurgårdaren och blåser mig totalt! HAHA det va lite skoj (:

2009-04-19 @ 20:04:41
Postat av: Anonym

hahhaa, jaaa! :) Jag är drottningen bara så ni vet :)

ahhaa, kraaam

2009-04-19 @ 20:07:09
URL: http://nordzingel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0