lycklig



  • okej, det här börjar bli lite pinsamt. jag skriver kanske lite för ofta i den här bloggen med tanke på att det här en KLASSblogg och att INGEN läser den längre men nu kan jag inte hålla mig. jag är så himla glaaaaaaad!

    det är sjukt roligt att vara tillbaka i skolan (även fast häxorna inte får veta att jag är det) , inte ens läxor ooch det nya hemska schemat gör mig mindre glad.
    alla är så snälla och omtänksamma
    det är snö ute och det är så fint!
    Emelie Å vågar ha sina grejer i håret (förlåt, har fortfarande inte lärt mig vad de heter) sjukt modigt iallafall :)

    Det här var ett ganska meningslöst inlägg, men som sagt, jag kunde inte hålla mig!

Kommentarer
Postat av: antis

och vi är grymt glada över att ha dig tillbaka! :D

2010-01-08 @ 19:12:13
Postat av: BAKKE :P

Ursäkta men jag läser den :O

2010-01-28 @ 18:51:18
Postat av: emeliee

dahahah jag med, är bara lite sen? 8)

2010-04-19 @ 19:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0