Jon Blund vs SuperSebbe

Jaha, det här kan ju bli intressant! Men det verkar ju ganska kul om de ganska många orkar skirva något! Måste säga att bloggar är inget jag har läst i någon större grad och därmed aldrig skrivit en. Men om man inte provar kan man ju inte veta, så här kommer Sebastian "SuperSebbe" Tryggs första inlägg i hans långa liv.
Läste Katarinas inlägg och har som hon haft en kort dag men måste erkänna att jag inte använt den på samma kreativa nivå...Dock så började det ganska bra då jag kocken själv började koka pasta och ta fram lite mat för att köra en "Lunch a la numero dos" framför dagens avsnitt av "House" som börjar klockan 15.00 på vardagar. Maten var ljuvlig och med mina nya träningskläder som kommit idag intog jag en sköning till plats i soffan. Men likt förbannat somnade jag efter tio minuter och vaknade med "That's 70s show". Maten hade jag ätit upp som tur var men min långa väntan på dagens "House" var förgäves. Det är ju sånt här man kallar "Dagens I-landsproblem" men då detta händer mig nu för tiden minst tre gånger i veckan får det nog bli "Sebbes I-landsproblem". Hädanefter tillbringar jag tiden mellan 15.00-16.00 ståendes så att inte Jon Blund tar mig igen.
Nu ska jag försöka samla krafterna och hitta mitt fulla medvetande efter tuppluren och ta tag i de "fåtala" läxor vi har innan jag sedan beger mig ut och sparkar boll.
Käraste hälsningar till Gunnel och ni resten får ha en sköning till dag!
/Sebastian"burrekurre"Trygg

Kommentarer
Postat av: Milli-Pilli-Snilli-Trilli

OJOJOJ I´m imressed! Du är ju en toppenfenomenal bloggare redan från start, haha.

Jag kollade faktiskt på "House" idag, och tyvärr missade du något.. för jag själv tyckte att det va ett av de bättre avsnitten faktiskt, lite äckligt bara.. (patienten bajsade ur munnen) hihi!



Lycka till på träningen och passa dig för John Blund, dock tror jag att du är i säkerhet.. för jag känner att han är mig hack i häl!

2009-04-16 @ 17:29:05
Postat av: antis

iew emelie :p haha

men sebbe, du lyckades! grattis till dig

2009-04-16 @ 17:30:14
URL: http://kompis.webblogg.se/
Postat av: Hohilolmomofofanon

Det märks att det är första gången. Du får skriva med lite mer känsla nästa gång.



//Missionären

2009-04-16 @ 17:43:47
Postat av: Anonym

Öh hörrudu Hilmofan.. sluta vara negativ!

2009-04-16 @ 18:05:09
Postat av: Pikachu

Man får ju liksom inte ge honom för bra självförtroende, då går han bara runt i skolan och skryter. sexysebbe!!!!11

2009-04-16 @ 18:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0