Kiwifågelns bloggdebut

Fredag eftermiddag/kväll, veckans finaste timmar! Helgen är här och solen skiner, fåglarna kvittar, barnen skriker, hundarna lägger kablar längs den långa gatan fram, grannen brevid med glansig, trögflytande och rundlagd överkropp glassar  i solens sista timmar. Man blir ju nästan lite tårögd!

Ta vara på helgen som om den vore er sista, för vem vet kanske lurar det en enbent kiwifågel bakom hörnet? Se då inte till att göra en för stunden kallad "Veckans Bauer" och flyga av stolen. För då lär du säkerligen få höra ett viss skratt från Katarina från fjärrans land. Och om du blir ledsen finns det en Hellsten med famnen stor och med sin ljuva stämma trösta dig till sömns.
 
Kiwifågeln tackar för sig med återseende och glöm nu inte att ge nästa råtta du träffar på en liten kram så att även Sandra får en lugn helg.
                    
/Kiwifågeln


Kommentarer
Postat av: Milli-Pilli-Snilli-Trilli

HAHA jag tror jag kan gissa vem det är som har alias: Kiwifågeln, tackvare den sista kommentaren om sandras kärlek till möss.. och vet du vad jag tycker, "You got balls" ;D (endast du som fattar)

2009-04-17 @ 19:08:33
Postat av: Gurgull

Haha fett skön!

2009-04-17 @ 19:21:38
Postat av: Kiwifågeln

Kiwifågeln tackar och vet att han har bollar. Med dessa bollar kan han med skarp syn se vad som händer och sker i hans närvaro. Dock blev han som liten retad då de var stora och onaturliga...

2009-04-17 @ 19:24:34
Postat av: emelie

hmmm jag börjar tvivla på vem denna kiwifågel är även fast jag är rätt så säker!

2009-04-18 @ 11:59:57
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-18 @ 12:01:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0