på skakiga ben


du gör dagen, du gör pirr i magen.
du är som en sol, så het och himla cool.
du får alla att le, du är som en sagofé.
du har sångröst som en gud och vacker pepparkaksbrun hud.
du är en förebild, glad men inte för vild.
du heter fardosa och har en hållbar urinblåsa.
du kan rena guld med dina händer, du kan mata änder.
du är prinsessa dock utan att behöva bära krona på din hjässa.
du får mig att rimma och det är som att få mig att svimma.
du är så speciell, precis som ett kalfjäll.
du har fina skor, men tyvärr vet jag inte var du bor.
du har en ball mössa som jag gärna skulle vilja lägga i min sparbössa.




Jag är ett stor fan av dig FARRE!

Kommentarer
Postat av: Fardosa

tycker du verkligen att jag har en hållbar urinblåsa? det värmer ska du veta!

2009-04-17 @ 18:50:13
Postat av: emelie

Vad somta ni är mot varandra brudar :D

Ren kärlek i vår klass asså!

2009-04-17 @ 19:05:51
Postat av: David

handen i mitten åååååhhhhhh kärlek! handen upp

2009-04-18 @ 13:27:59
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0