nv1a är väl en bra klass

alla har rätt att uttrycka sin åsikt, bara därför!

idag så sket jag i att gå till historian, bra val tycker jag. anna är nog helt enkelt inte min typ. blev iaf lite inspirerad av den söta kiwifågeln som verkar vara en väldigt trevlig prick och som varje dag förgyller den här söta bloggen med lika söta inlägg. kul idé!

nu sitter jag hemma och är deprimerad, inte en gnutta ljus så långt ögat kan nå. avundsjukan över ens perfekta klasskamraters minst lika perfekta liv breder ut sig inom en. vad ska man göra av sitt liv? vad kan man jobba som om man inte besitter någon som helst talang? kanske ekonom? ett liv på ett grått kontor samtidigt som man varje dag behöver slicka chefens röv för att inte halka efter. nä kära läsare, livet går minst sagt utför.

den här helgen har jag spenderat hemma och varit stressad över allt plugg vi har. inte har jag lyckats plugga, men jag har i alla fall varit stressad. även om jag inte hade haft något plugg så skulle jag nog varit hemma. har inga direkta kompisar, det är nog för att min personlighet är ganska frånstötande. sen tror jag att folk skäms lite över att vara med någon som ser ut som jag. fan jag måste börja träna! egentligen så är nog kompisar överskattade. det måste ju finnas en anledning till att uttrycket "ensam är stark" existerar.

vi ses senare i skolan, jag kommer nog försent. men det ska ni i så fall ge fan i! Sköt er själva!

// Kiwifågelns misslyckade stalker.


Kommentarer
Postat av: Vomit

Haha, 10poäng för en kiwistalkers livssyn! Puss Nv1a<3<3

2009-04-20 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0