med solen i ögonen

hej alla glada! jag tänkte bara upplysa om vilken god medmänniska jag varit idag. jag har krattat hela vår gräsmatta efter att min far kört med "moss-upprivaren".
egentligen var jag tvingad. mina bröder och jag skulle itne få någon middag om vi inte hjälpte mamsi och papsi i trädgården. så jag anmälde mig för att kratta.
snacka om att jag inte borde tagit det jobbet. det va ju för fan jobbigt. men i solen fick jag vara och en paus från svenskapluggandet va ju inte helt fel..
som belöning fick jag ju då middag, och jag fick till och med välja. (a) hihi


där har vi moss-upprivaren och mossa.
/antis

Kommentarer
Postat av: Empeli

MYCKET BRA JOBB ANNA!

2009-04-26 @ 19:55:49
Postat av: Anonym

Livet är hårt ;)

2009-04-27 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0