Life is what happens while you're busy making other plans.

Hej!

Ännu en helg har gått och en härliga skolveckor fyllda med språk, kemi och matte prov ligger framför oss...
Om ni nu vill bli glada igen efter att ha pluggat sönder er tipsar jag er att ta me en kompis eller käreste till Kungsan. Där blommar nämligen körsbärsträden, och hela Kungsan är rosa!! Jag var där igår och det var jätte fint.
Annars var jag ett duktigt barnbarn igår och åkte hela vägen ut till Österskär med min hund för att mina morföräldrar behöve sällskap. Jag planterade blommor, lärde mig fler fågeläten, åt hembakta bullar och tittade på fotoalbum. Riktigt mysigt var det, och så tog min hund årets första dopp. Det var dock inte meningen, men det var en and som simmade liiite för nära för att han skulle tycka det var OK. Jag tänkte nästan också bada tills jag kände med foten i vattnet. Men i helgen blir det bad, det är tradition att ta första doppet på valborg!!

Hjärnan och Hjärtat hamnar i konflikt när vi försöker vara moraliska på ett omoraliskt sätt.
/Vendela
ps. Snart är det sommar! SEGLA!! Bilden nedan är på min bebis...som sjäsätts alldeles snart! lä

Kommentarer
Postat av: antis

haha stackars nemo..

2009-04-27 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0