historia ur kattas perspektiv

Vi har historia och jag kan inte koncentrera mig så jag tänkte göra lite iakttagelser.

Anna T sitter koncentrerad framför datorn. Man ser riktigt hur historiekunskaperna flödar.
Martin går runt och spatserar. Är han ute efter att fuska? Se upp gott folk!
Fardosa sitter och pratar med sig själv. Hon säger chilla...
Klara har skaffat sig ett litet bord, byggt av fyra stolar.
Magnus och Ville tränar på engelskan. Hur kan de göra detta på en historialektion?! Tar de inget ansvar för sina studier?
Vendela sitter och skrattar för sig själv.
Axel R väntar på kopiatorn.. han har stått där en halvtimme eller två
Markus är djupt koncentrerad. Han ser ut som ett riktigt geni.
Nivin är som bortblåst. Jag såg henne nyss.. nu är hon puts väck
Sebbe har värsta blicken mot dataskärmen. Det ser ut som att han hypnotiserar den.
David T tittar både och höger och vänster. Vad letar han efter? Tror han kunna finna kunskaperna någonannanstans än hos sig själv?
Erik säger ooo
Anders säger aaa
Emelie P sitter och spelar spel i hopp om att det kan ge henne inspiration. Hon säger att hon är lost.
Nina är glad för hon fyller år och har blivit hela 17 bast!
Aman är inne på facebook. Har han inte fattat att fronter är nya grejen?



Annars sitter det några sam:are här.. de  är definitivt inte lika snygga, duktiga, heliga, glada, roliga, gulliga, söta som oss naturare. Borde inte dessa varelser utrotas?


Kommentarer
Postat av: David

haha bäst :P

2009-04-17 @ 16:15:03
URL: http://tegneborg.blogg.se/
Postat av: Vendela

ooh, busted, sitter alltid och skrattar för mig själv!! :D

2009-04-17 @ 16:55:24
Postat av: emelie

HAHA jaa man kan säga att det va exakt det jag gjorde, men det gick inte så bra faktiskt :(

2009-04-17 @ 19:01:01
Postat av: ._.

Men hela klassen finns ju inte med :(

Roligt iaf =)

2009-04-18 @ 23:21:17
Postat av: antis

haha men jag kollade på film! :D

2009-04-19 @ 13:32:49
URL: http://kompis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0