HELG

Hello my lovers! <3

Jag vill egentligen bara säga trevlig helg till er alla och hoppas att ni gör något vettigt utav den, vilket inte inkluderar att sitta hemma varje dag och plugga (eftersom jag inte anser det vettigt).
Vi får se hur min helg blir, ännu inget speciellt inplanerat förutom att jag ska träffa mina älsklingar och ha det mysigt.

Sen har jag ett förslag, nu när vädret börjar arta sig borde vi fixa en grillkväll eller liknande med klassen, vi har ju ännu inte lyckats hitta på någonting ALLA tillsammans, ack ack säger jag bara! 

Och som ett slut på detta inlägg vill jag bara säga att våran klass är extremt skum men...ME LIKE skumma saker så det är bara keep going whit the flow beaaaatches!

     

/  Mrs. Pettersson

Kommentarer
Postat av: Farrebarre

ja, men när vi grillar måste ALLA komma! schmexiga bilder btw ...

2009-04-18 @ 08:44:16
Postat av: Klutt

Ja det är de jag menar, ALLA.. inte bara några st ;D

HAHA I know, man måste ju vara lite oseriös ibland också!

2009-04-18 @ 11:56:59
Postat av: ganjaman

grill med vattenpipa.

2009-04-18 @ 14:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0