"För jag är från Afrika, och jag VET."

hej alla vårglada! söndagar är verkligen inte roliga dagar. Vem fan pallar matteläxor, spanska (/&%¤@"#&) och historia när det är så härligt väder? Blä på våra lärare.

Men jag måste bara säga att mitt och klaras intiativ (för det va ju faktiskt vi och inte gunnel, förlåt om jag avslöjar......) till bloggen var en succé, jag menar bloggen är ju flitigt använd. Grattis till nv1a!

Ser fram emot att höra mer från Kiwifågeln, och emelie, det låter som en superbra idé :)
Och förlåt klara för att jag ringde och väckte dig i fredags (a) hoppas du kunde somna om!
PUSS /ANTIS



t-borgs mattebok

Kommentarer
Postat av: David

tyckte jag kände igen den fula handstilen ;)

2009-04-19 @ 15:46:33
URL: http://tegneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0