:)

Vad roligt med klassblogg! Bra intiativ av Gunnel! Jag tror jag kommer skriva här ofta.. lite allt för ofta kanske.. hehe.
Nu sitter alla fransmän, tyskar och några spanjorer från klassen  i skolbänken och det njuter jag av. Själv har man ingen spanska och klockan är 12:57. Hela dagen är ju kvar!  Historia har vi idag men jag slipper det med. Jag tänkte göra pannkakor här hemma men sedan kom jag på att ugnen är trasig pga mitt brödbak igår. Då tänkte jag göra våfflor men man behövde tydligen grädde så det är kört. Jaja.. det blev ett blogginlägg istället som kanske inte är så jättekul att läsa. Men jag hoppas att ni andra skriver mycket här! Just det .. jag har ju massa bilder på er allihopa! Kan man lägga in sånt här? Jag är inte så teknisk av mig men jag kan ju alltid försöka!

Hoppas ni har det jätteroligt på språket och historian klassen!  Jag tänker på er ;)

/ Katta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0