Afro Dude Checking in!

waaaa zuuupp ladys and gentlemen! dags för mitt första inlägg, sitter hemma o oroar mig inför musiken imorn då våran onda lärare ylva kommer att döda mig med sin läskiga laserblick! seriöst ni som valde bild eller drama eller vad en som finns bra val bra att ni inte valde musik(förutom en speciel person med världens hårdaste magmuskler som är Ylvas älsklingselev!!!!) tyvärr var jag inte så smart och gjorde det and belive me i am paying for my misstakes! vill bara säga New York gruppen vi var bäst, cred, till oss, hoppas alla pluggar historia nu för annars... det var allt för nu

PEACE, LOVE & UNDERSTANDING/ Afro Dude

Kommentarer
Postat av: antis

du skulle valt drama helt enkelt :) men då hade du inte kommit i vår klass och kunnat vara medlem i denna blogg! (a)

2009-04-16 @ 21:53:54
URL: http://kompis.webblogg.se/
Postat av: Vendela

Haha! Ylvas laserblick!!

2009-04-16 @ 22:07:41
Postat av: Anonym

iofs anna så kanske lite tur att jag valde musi för nv1a rocks haha jaa vendela den är super skarp!

2009-04-16 @ 22:20:15
Postat av: Anonym

iofs anna så kanske lite tur att jag valde musi för nv1a rocks haha jaa vendela den är super skarp!

2009-04-16 @ 22:21:07
Postat av: Abtronic

Jag tycker om dina abs också! :D Ingen historia här inte, aja det löser sig!



//Skåne imorrn

2009-04-16 @ 22:43:57
Postat av: ylva lover

ylva är ett helgon WORD

2009-04-16 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0